محصولات بهداشتی در قم

پخش و فروش عمده محصولات بهداشتی در قم

پخش عمده محصولات بهداشتی باغبان

محصولات بهداشتی در قم

بخش دیگری از تولیدات بهداشتی را، مواردی شامل می‌شوند که به پیشگیری از انتشار میکروب و باکتری مربوط می باشند. در این گروه، با محصولات زیر روبرو هستیم:

محصولات دهان و دندان:

این محصولات همانطور که از نام‌شان برمی‌آید، مواردی چون انواع خمیر دندان، دهان شویه‌ و نخ دندان را شامل می‌شوند.

  • خمیر دندان: مسواک زدن و به‌کارگیری خمیر دندان با خواص گوناگون، سالهاست که به موردی عمومی و روزمره تبدیل شده است. با پیشرفت رشته دندان‌پزشکی و توصیه‌های این گروه، امروزه مصرف خمیر دندان‌های تخصصی در انواع ضد حساسیت، سفید کننده و خمیر دندان کودک با فرمول‌های پیشرفته متداول شده است.
  • دهان شویه: تا همین چند سال پیش، تصور عمومی بر آن بود که دهان شویه‌ها، محصولاتی با کاربردهای محدود هستند که تنها در کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی کاربرد دارند. اما امروزه، استفاده از نمونه‌های توصیه شده این کالا، در رعایت بهداشت دهان، دندان و لثه بسیار معمول است. دهان شویه‌های آنتی پلاک، از پر مصرف‌ترین انواع این محصولات هستند.
  • نخ دندان: طی سالهای اخیر، اهمیت کاربرد نخ دندان تا حد زیادی بر عموم آشکار شده است. تا جایی که استفاده از آن، پایاپای کاربرد مسواک و حتی بیش از آن، توصیه می‌شود.

در برخی افراد، ردیف دندان‌ها بسیار متراکم و چسبیده به‌هم قرار دارند. این موجب می‌شود که پس از صرف هر وعده غذایی، مقداری از ذرات غذا بین دندان‌ها باقی بماند.

شستشو با مسواک، به‌ تنهایی قادر به خارج کردن این ذرات نیست. با استفاده از نخ دندان، این ذرات و مواد زائد از جدار بین دندان‌ها خارج می‌شوند.

انواع نخ دندان با کیفیت و درجه‌بندی متنوع، در داروخانه‌ها و سایت‌های فروش عمده محصولات بهداشتی و جنسی، در دسترس عموم قرار دارد.

محصولات دست و صورت:

این محصولات در قالب انواع دستمال‌ و کرم مرطوب کننده پمپی، تیوپی و کاسه‌ای، عرضه شده و کار پاکسازی و و حفظ رطوبت، به پوست کمک می‌کنند.

محصولات جنسی چه محصولاتی است؟

پخش عمده محصولات جنسی در قم

“بازرگانی باغبان” نمایندگی محصولات کدکس در قم و فروش کلی و جزئی محصولات جنسی آقایان در استان قم میباشد. پخش باغبان یکی از بهترین و بزرگترین نمایندگی‌های عرضه کننده‌ عمده برندهای معروف محصولات جنسی چون ناچ کدکس و کاپوت و فارکس و … در قم میباشد.

چه برندهایی پخش میکنیم

فروشگاه اینترنتی عمده فروش پخش کننده عمده یا جزئی تمامی محصولات عرضه شده در وبسایت میباشد و بصورت نمایندگی فروش با بهترین قیمت ها در حال فعالیت است، برندهایی چون ناچ کدکس، میسویک، دستمال مرطوب دافی، مسواک و نخ دندان مینا، حشره کش پیف پاف، پودر تیز بر، پوشینه شورتی یا پوشک بزرگسالات فلوفسان، محصولات بانیو و .. است.

فروش عمده محصولات شرکت مینا در قم

فروش محصولات مینا بصورت کلی و جزئی صورت میگیرد. پخش باغبان با فروش محصولات پر فروش شرکت مینا چون نخ دندان مینا mina، مسواک مینا mina و دیگر محصولات پر فروش این شرکت در خدمت شما عزیزان میباشد.

فروش عمده محصولات میسویک Misswake در قم

در سبد فروش پخش باغبان برندهای بسیار ارزنده و معروفی چون میسویک Misswake قرار دارد. محصولات میسویک Misswake جزو محصولات شناخته شده و معروف در زمینه تولید محصولات دهان و دندان میباشد. از محصولات مهم این برند میتوان به انواع خمیردندان سفید کننده میسویک Misswake، دهان شویه میسویک Misswake اشاره کرد.

فروش عمده محصولات بانیو در قم

بانیو banio یکی از برندهای معروف در زمینه تولید دستمال های مرطوب آرایشی و کودک است. دستمال های مرطوب بانیو جزو مقرون بصرفه ترین دستمال مرطوب بازار است. پخش باغبان در سایت عمده فروش اقدام به عرضه محصولات مختلف این شرکت بصورت کلی و جزئی نموده تا این برند با کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.

خرید محصولات بهداشتی در قم چگونه است؟

ما تمامی محصولات جنسی و بهداشتی مجاز را بصورت تکی و عمده بفروش میرسانیم.

امکان خرید اسپری تاخیری و کاندوم بصورت تکی و عمده هم هست؟

بله ، تمامی محصولات مجموعه پخش باغبان از جمله، اسپری تاخیری، ژل روان کننده، انواع کاندوم، دستگاه وکیوم، کرم دست، شامپو، صابون و … دارای تاییده وزارت بهداشت بوده و با شرط کم ترین قیمت توزیع میگردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هفت − = 2