فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا

چگونگی فروش محصولات آمبرلا و پخش عمده آن‌ها در تهران

آمبرلا یک برند محصولات مراقبت از پوست است که سعی در افزایش سلامت پوست مشتریان دارد. با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند و محبوبیت آن‌ها در میان خریداران، باغبان، به‌عنوان یکی از برترین عمده‌فروشی‌های محصولات بهداشتی و زیبایی، محصولات این برند را با کمترین قیمت ممکن در شهر تهران توزیع می‌کند. برای آشنایی با چگونگی فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا در تهران در این مطلب از باغبان با ما همراه باشید.

مشاهده لیست کلیه محصولات آمبرلا: خرید عمده آمبرلا

فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا

معرفی برند آمبرلا و خدمات پخش عمده محصولات شرکت سیلانه سبز

شرکت سیلانه سبز با ۱۵ برند مختلف محصولات خود را در بازار عرضه می‌کند که یکی از معروف‌ترین برندهای این شرکت، برند آمبرلا است. این برند سعی دارد با تولید محصولات باکیفیت، سلامت پوستی افراد را در جامعه به ارمغان آورد. سلامت پوست علاوه بر استفاده از محصولات مراقبتی، به داشتن خواب و تغذیه سالم و همچنین فعالیت ورزشی مناسب بستگی دارد، به همین دلیل این برند ماموریت دیگری را برای خود تعریف کرده تا سبک زندگی سالمی را در میان مصرف‌کنندگان خود ترویج کند. خرید محصولات آمبرلا یک گزینه مطمئن برای پوست شما است.

فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا

فروش و پخش عمده انواع محصولات تولیدی برند آمبرلا در تهران

محصولات برند آمبرلا و شرکت سیلانه سبز با فرمولاسیون سوئیسی در ایران تولید می‌شوند. این محصولات علاوه بر ایران، در کل خاورمیانه مصرف‌کنندگان زیادی دارند و تاثیر شگفت‌انگیزی روی سلامت پوستی مردم گذاشته‌اند. آمبرلا باور دارد که پوست هم مانند بدن شما نیاز به تغذیه روزانه دارد و با همین هدف محصولاتش را برای مصرف روزانه ارائه می‌دهد. برای خرید و قیمت محصولات بهداشتی برند آمبرلا از همین وبسایت اقدام کنید. در ادامه با انواع محصولات برند آمبرلا آشنا می‌شویم.

1. استیک دئودورانت؛ از محصولات آمبرلا

برند آمبرلا در استیک دئودورانت خود مواد مفیدی تعبیه کرده که علاوه‌برآن خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز دارد و باعث می‌شود رطوبت پوست شما حفظ شود. این محصول ماندگاری ۴۸ ساعته دارد و از بو گرفتن و تعریق بدن شما جلوگیری می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نابود کردن و کاهش رشد باکتری‌های تجزیه‌کننده عرق بدن
  • محافظت‌کننده و تقویت‌کننده پوستی
  • مرطوب کردن و آبرسانی به پوست
  • افزایش شادابی و طراوت پوستی
  • کاهش تعریق بدن
  • سرعت جذب بالا
  • ضد حساسیت

استیک‌های خوشبوکننده بدن آمبرلا در انواع زنانه و مردانه با عطرها و رایحه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات زیر نظر متخصصان و محققان مجرب و با فرمولاسیون استاندارد از لحاظ بین‌المللی ساخته می‌شوند.

2. دستمال مرطوب پاک‌کننده بدن؛ از محصولات آمبرلا

یکی از محصولات مبتکرانه برند آمبرلا دستمال مرطوب بدن است. این محصول با استفاده از تکنولوژی مدرن، به راحتی و در هر شرایطی می‌تواند بدن شما را از بوی بد نجات دهد. یکی از مزایای این محصول جنس ۱۰۰ درصد پنبه آن است که باعث نرمی فوق‌العاده آن می‌شود. این محصول آنتی‌باکتریال است که از انتقال باکتری‌ها و میکروب‌ها جلوگیری می‌کند.

دستمال مرطوب پاک‌کننده بدن آمبرلا در دو گونه اسپرت و توتال عرضه می‌‌‌شود. دستمال مرطوب اسپرت بدن را معطر کرده و حس خنکی ایجاد می‌کند که برای بعد از فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب است. مدل توتال بدن شما را از عمق تمیز کرده و مناسب زمان‌هایی است که دسترسی به آب و صابون برای شما محدود است.

برند آمبرلا این محصول را نه‌تنها برای حفظ تمیزی و پاکیزگی بدن، بلکه برای پاک کردن عرق و زدودن سموم بدن تولید کرده است. فرمولاسیون تخصصی این دستمال‌های مرطوب ذرات چربی و عرق را از روی بدن پاک کرده و پوست شما را مجددا تازه، شاداب و سالم می‌کنند.

3. ژل شستشوی صورت؛ از محصولات محبوب آمبرلا

داشتن یک محلول مناسب برای شستشوی مناسب صورت دغدغه بسیاری از افراد است. انواع ژل شستشوی صورت آمبرلا با عطرهای مختلف و برای انواع پوست تولید و عرضه می‌شوند. ژل‌های شستشوی صورت آمبرلا فاقد ترکیبات مضری مانند الکل، پارابن، چربی و سیلیکون هستند و پوست را از عمق پاک‌سازی می‌کنند.

4. کرم مرطوب‌کننده دست و آب‌رسان دست و بدن

نقطه قوت محصولات برند آمبرلا، همان‌طور که احتمالا می‌دانید استفاده از مواد طبیعی در تولید محصولات است. کرم‌های مرطوب‌کننده این برند با استفاده از عصاره انواع میوه‌های مختلف تهیه شده که هرکدام از آن‌ها خواص منحصربه‌فردی برای پوست شما دارند. به‌عنوان‌مثال ژل مرطوب‌کننده و آب‌رسان برند آمبرلا با ترکیبی از عصاره انار در سه حجم ۷۵، ۲۵۰ و ۶۰۰ میلی‌لیتری تولید می‌شود که برای تمام جنس‌های پوستی مناسب عمل می‌کند.

از خواص مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ایجاد لک
  • آبرسانی بی‌نظیر به پوست
  • نرم کردن پوست
  • جوان‌سازی پوست
  • تجدید سلول‌های پوستی

فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا

فعالیت‌های اجتماعی آمبرلا در تهران

برند آمبرلا معتقد است که برای داشتن پوستی شاداب، علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت پوستی نیاز دارید که خواب مناسب و تغذیه درستی داشته باشید. علاوه‌برآن باید روتین فعالیت ورزشی شما نیز مناسب باشد تا تاثیرش را روی پوست خود ببینید. یکی دیگر از عوامل مهم در پوست شاداب نیز داشتن زندگی جنسی سالم است. برای خرید و قیمت محصولات جنسی و بهداشتی نیز می‌توانید از همین وبسایت حاضر اقدام کنید.

این برند با هدف ارتقای سلامت پوست در جامعه ایران و شعار سبک زندگی سالم وارد عرصه فعالیت شده است. آمبرلا کمپین‌های مختلفی را در این راستا برگزار کرده است. از برگزاری کلاس‌های یوگا آنلاین گرفته تا درخت‌کاری در دانشگاه خوارزمی، همه در راستای تحقق این رویای سلامتی برگزار شده‌اند.

فروش و پخش عمده محصولات آمبرلا در تهران توسط عمده فروشی باغبان

برند آمبرلا آوازه خوشی میان مصرف‌کنندگان محصولات بهداشتی دارد و محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. درصورتی‌که قصد خرید عمده محصولات آمبرلا را دارید، مجموعه پخش عمده باغبان این امکان را برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده است. فروش و پخش عمده محصولات عمده آمبرلا در تهران از طریق وبسایت ما به‌راحتی انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا برند آمبرلا یک برند ایرانی است؟

برند آمبرلا یکی از ۱۵ برند زیرمجموعه شرکت سیلانه سبز است که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی در ایران هستند.

برند آمبرلا چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر برند آمبرلا چهار محصول مهم را به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد. دستمال مرطوب پاک‌کننده بدن آمبرلا، کرم مرطوب‌کننده آمبرلا، استیک دئودورانت ضد تعریق آمبرلا و ژل شستشوی صورت آمبرلا در حال حاضر محصولات این برند هستند.

ویژگی‌های استیک‌های دئودورانت آمبرلا کدام هستند؟

در ترکیب محصولات دئودورانت آمبرلا از ویتامین‌های E و B5، عصاره شیر و مواد دیگری مانند عسل استفاده شده است. این ترکیبات و ویتامین‌های استفاده شده در محصول آمبرلا باعث می‌شود که از خشکی پوست جلوگیری شده و تاثیر قابل‌توجهی روی طراوت و شادابی پوست گذاشته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هشت − = 2