پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز

پخش عمده محصولات ضد آفتاب آردن در تبریز

یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع محصولات ضد آفتاب در کشور، آردن است. خرید عمده این محصولات با توجه به اینکه از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کنند و ضد چروک و لک هستند، بهترین گزینه می‌باشد. باغبان نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آنلاین شاپ‌های انواع محصولات بهداشتی در کشور اقدام به توزیع عمده محصولات این برند در سطخ شهر تبریز می‌کند. در این مطلب از عمده فروشی باغبان به عنوان مرکز پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز قصد داریم که شما را با این محصولات برای تجربه خریدی موفق آشنا کنیم.

مشاهده لیست کلیه محصولات ضد آفتاب: خرید عمده ضد آفتاب

پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز

چرا باغبان اقدام به پخش عمده ضد آفتاب آردن در شهر تبریز می‌کند؟

آردن به عنوان اولین گروه محصولات تخصصی بهداشت و مراقبت از پوست در ایران در سال ۱۳۷۰ با هدف پاسخگویی به نیازهای روز‌افزون مصرف‌کنندگانی که دید حرفه‌ای و علمی‌تر نسبت به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی پوست را داشتند طراحی و تولید شد. به طور کلی برند آردن دارای 20 کرم، روغن، ژل و انواع ضد آفتاب‌های متنوع برای آقایان، بانوان و کودکان است که این محصولات می‌توانند به بهترین شکل ممکن خود را با انواع پوست چرب، خشک و حساس سازگار کنند. اصولا هر یک از محصولات ضد آفتاب این برند با عصاره و ترکیبات متفاوت خود مناسب یک نوع پوست است و شما برای انتخاب ضد آفتاب مناسب خود باید ویژگی‌های تمام این کرم‌ها و لوسیون‌ها را خوب بررسی کنید.

اکثر ضد آفتاب‌های آردن فاقد چربی هستند و در برابر تعریق و شستشو مقاومت بالایی دارند. این کرم‌ها دارای خواص روشن کنندگی و مات کنندگی پوست هستند و همچنین قدرت آبرسانی زیادی دارند که پوست را به خوبی هیدراته کرده، نرم و شفاف می‌کنند. در سایت باغبان این امکان برای شما فراهم شده است که محصولات ضد آفتاب آردن را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریدرای کنید. به این منظور به شما توصیه می‌کنیم که به صفحه خرید محصولات آردن مراجعه کنید.

پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز

پخش عمده انواع محصولات ضد آفتاب آردن در شهر تبریز

اولین ضد آفتاب آردن که پخش عمده آن در شهر تبریز توسط باغبان انجام می‌شود، کرم ضد آفتاب سولار آلرژی آردن سولاریس مدل Max Newgen بژ طبیعی است. این محصول با اس پی اف 100 محافظتی کامل را از پوست‌های حساس به نور خورشید فراهم می‌کند. به همین خاطر در صورتی که پوست شما بر اثر لیزر درمانی، پیلینگ، بارداری و یا مصرف قرص‌های ضد بارداری نسبت به نور حساس شده، کرم ضد آفتاب سولار آلرژی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه باغبان علاوه بر پخش عمده ضد آفتاب سولار آلرژی آردن در شهر تبریز، اقدام به فروش سایر محصولات بهداشتی مانند انواع تونر، سرم‌های احیا کننده ابرو و همینطور روغن ماساژ کل بدن می‌کند. برای مشاهده و خرید این محصولات بی‌نظیر می‌توانید به صفحه خرید محصولات بهداشتی مراجعه کنید.

از جمله خصوصیات کرم ضد آفتاب سولار آلرژی آردن سولاریس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغذیه و تقویت پوست به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های پوستی
  • عدم ایجاد هر نوع چربی اضافی
  • اثر کرم پودری به همراه رنگ بژ طبیعی
  • امکان استفاده بر روی ناحیه حساس دور چشم

1. پخش عمده کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن در شهر تبریز

ضد آفتاب اتوپیا آردن یکی از پرطرفدارترین ضد آفتاب‌های همین برند است که بر اساس گفته سازنده آن، بهترین گزینه برای پوست‌های خشک و بیش از حد خشک به شمار می‌آید. اما در حقیقت می‌توان گفت که برای تمامی‌انواع پوست‌ها به غیر از پوست مستعد جوش قابل استفاده است چرا که هیچ نوع حس چربی را از خود به جا نمی‌گذارد. به همین علت است که اشخاصی با پوست مختلط یا چرب سالم هم امکان استفاده از این محصول بی‌نظیر را دارند.

در بررسی ضد آفتاب آردن آتوپیا می‌توان گفت که این محصول تمامی ‌ویژگی‌های یک ضدآفتاب ایده‌آل و باکیفیت را دارد. این محصول دارای اس پی اف ۴۰ و طیف اثر گسترده می‌باشد. به طور کلی طبق به باور متخصصین پوست، ضد آفتابی ایده‌آل است که اس پی اف حداقل ۳۰ داشته باشد. به همین خاطر اس پی اف کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن نیز کاملا استاندارد و مورد تایید متخصصین پوست است. در عمده فروشی باغبان می‌توانید علاوه بر کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن اقدام به خرید انواع محصولات جنسی نظیر کاندوم و اسپری تاخیری کنید. به این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه مربوط به خرید و پخش محصولات جنسی مراجعه بفرمایید.

2. پخش عمده ضد آفتاب آردن کودکان

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن با SPF 30 و طیف اثر گسترده به طور ویژه برای پوست حساس کودکان ساخته شده است. اصولا این ضد آفتاب برای بزرگسالان دارای پوست حساس و همچنین خانم‌های باردار نیز قابل استفاده می‌باشد.

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن کاملا فاقد ترکیبات حساسیت زا، اسانس و فیلترهای شیمیایی است. در این ضدآفتاب تنها از فیلترهای فیزیکی استفاده شده تا برای پوست حساس کودکان قابل استفاده و بدون هر نوع ضرر باشد. بزرگسالان دارای پوست حساس و خانم‌های باردار نیز حتما باید از ضد آفتاب‌ فیزیکی استفاده کنند. بنابراین ضد آفتاب کودکان آردن برای این دو گروه از افراد نیز مناسب می‌باشد.

در ادامه بحث پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز باید اشاره کنیم که ضد آفتاب آردن مخصوص کودکان می‌توان به نوع تکسچر آن روی پوست اشاره کرد. این محصول دارای بافت سبک و زودجذبی است که بعد از استفاده، حس نرمی ‌و لطافت خاصی به پوست می‌بخشد و از این لحاظ برای کودکان که معمولا پوست خشک و حساسی دارند، کاملا مناسب است.

پخش عمده ضد آفتاب آردن در تبریز

پخش عمده انواع محصولات ضد آفتاب آردن در شهر تبریز

در صورتی که بخواهیم نگاهی کلی به انواع محصولات ضد آفتاب آردن داشته باشیم، باید بگوییم که ضدآفتاب‌های این برند نسبت به قیمتی که دارند، کیفیتشان بسیار بالا است و تاکنون موفق شده‌اند رضایت درصد بالایی از مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. سایت پخش عمده باغبان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه انواع محصولات بهداشتی و جنسی در کشور است. اگر شما هم قصد خرید محصولات این برند را دارید، می‌توانید به صفحه محصولات آردن در بخش فروشگاهی سایت باغبان مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

محصولات آردن سولاریس ساخت کدام کشور هستند؟

محصولات برند آردن در ایران تولید می‌شوند و تمامی‌آن‌ها دارای تاییدیه استاندارد پزشکان آلمان هستند.

ضد آفتاب‌های رنگی و بدون رنگ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

بسیاری از ضد آفتاب‌ها بدون رنگ هستند، به این معنی که وقتی روی پوست استفاده می‌شوند اثری از خود به جا نمی‌گذارند. اما بعضی از کارخانه‌های سازنده ضدآفتاب، اقدام به تولید ضدآفتاب‌هایی کرده‌اند که رنگی یا به اصطلاح کرم پودری هستند. اصولا این نوع از ضد آفتاب‌ها پس از استفاده درست مانند یک کرم پودر، قدرت پوشانندگی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ 9 = ده