پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز

پخش عمده محصولات ضد آفتاب آردن در شیراز

کرم‌های ضد آفتاب آردن از ایجاد هر نوع چروک بر روی پوست پیشگیری کرده و اجازه نمی‌دهند تا پوست شما تیره شود. ضمنا با هیدراته کردن پوست و جلوگیری از به هدر رفتن رطوبت آن نقش مهمی در به تعویق انداختن پیری زودرس دارند. داروخانه‌ها، آنلاین شاپ‌ها و مراکز عمده فروشی محصولات زیبایی و مراقبت از پوست شهر شیراز می‌توانند بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید انواع محصولات ضد آفتاب آردن کنند. در این مطلب از وب سایت عمده فروشی باغبان به عنوان یکی از مراکز پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز قصد داریم شما را با کرم‌های ضد آفتاب آردن آشنا کنیم.

مشاهده لیست کلیه محصولات ضد آفتاب: خرید عمده ضد آفتاب

پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز

آردن؛ از برترین تولیدکنندگان ضد آفتاب

اگر ساکن شیراز هستید و قصد خرید از عمده فروشی باغبان را به عنوان یکی از مراکز اصلی پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز دارید، بهتر است تا کمی درباره این برند اطلاعات داشته باشید. برند مطرح آردن فعالیت کاری خود را با هدف کمک به حفظ سلامت فرد، سلامت خانواده و در نهایت حفظ سلامت جامعه در زمینه تولید محصولات تخصصی برای حفظ بهداشت و مراقبت از پوست در سال 1370 آغاز کرد.

این برند ایرانی موفق و مشهور با گذشت بیش از سه دهه از شروع کار خود، توانسته با تمرکز بر تولید محصولات اثرگذار رضایت مصرف‌کننده را به خوبی جلب کند. آردن با تکیه بر دستاوردهای پژوهشی خود و علم روز دنیا، تحت نظر متخصصین خبره و در آزمایشگاه‌های پیشرفته محصولات متنوعی را تولید و در دسترس مشتریان قرار داده است.

خرید عمده ضد آفتاب آردن در شیراز

پخش عمده انواع محصولات ضد آفتاب آردن در شیراز

یکی از نمونه‌های ضد آفتاب که پخش عمده آن توسط عمده فروشی باغبان در شهر شیراز انجام می‌شود، کرم ضد آفتاب سفید کننده آردن است که بر پایه فناوری نانو ساخته شده است و عملکردی چند منظوره دارد. این ضد آفتاب با SPF 35 به خوبی جذب پوست شده و از پوست در برابر اشعه‌ مافوق بنفش محافظت می‌کند.

ضد آفتاب اکسپرتیج مدل vita-sun در ترکیباب خود موادی مانند شی‌باتر و گلیسیرین دارد که پوست را آبرسانی کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. همچنین این محصول حاوی ویتامین  E و C بوده و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت کرده و فرایند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این کرم با تحریک کلاژن‌سازی پوست به جوانسازی آن کمک می‌کند و مانع بروز چین و چروک روی پوست می‌شود. برای مشاهده سایر کرم‌های ضد آفتاب آردن و خرید آن‌ها می‌توانید به صفحه خرید و قیمت محصولات آردن مراجعه کنید.

از جمله خصوصیات این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مناسب پوست معمولی
  • ویژه بانوان بالای 40 سال
  • روشن‌کننده پوست
  • ضد پیری و چین و چروک
  • پخش و جذب مناسب روی پوست
  • ضد لک و شفاف کننده
  • تقویت ساختار پوست
  • دارای SPF 35
  • مرطوب‌کننده و آبرسان
  • محافظت‌کننده پوست
  • جوان کننده پوست
  • حاوی ویتامین E و C
  • ضد حساسیت

1. پخش عمده کرم ضد آفتاب پوست خشک و معمولی آردن در شیراز

کرم ضد آفتاب آردن ۲۵ یکی از محبوب‌ترین محصولات آردن است که برای پوست نرمال و خشک فرموله شده و با رنگ طبیعی و یکدست خود برای کسانی که عادت به استفاده روزانه از کرم پودر دارند، جایگزین مناسبی است. کرم مذکور بافتی سبک دارد و بدون داشتن حس چربی و سنگینی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن جذب پوست شما شود. ضدآفتاب SPF25 آردن فرمولاسیونی بر پایه امولوسیون آب در روغن داشته و در برابر تعریق و شستشو و همچنین تجزیه نوری مقاوم است. روغن بادام موجود در این ضد آفتاب موجب تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و مانع بروز خشکی و حس کشیدگی روی آن می‌شود.

ضدآفتاب رنگی آردن با روغن جوجوبا در فرمولاسیون خود باعث افزایش نرمی و لطافت پوست خشک می‌شود و آن را تغدیه و بازسازی می‌کند. این کرم ضدالتهاب و تسکین‌دهنده است و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود سبب خنثی‌سازی تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی روی پوست شده و از بروز چین و چروک و علائم پیری زودرس جلوگیری می‌کند. عمده فروشی باغبان علاوه بر پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز اقدام به پخش عمده سایر محصولات بهداشتی مانند استیک‌های ضد تعریق زنانه و مردانه، محلول‌های تقویت کننده مژه و همینطور روغن ماساژ بدن می‌کند. برای آشنایی با این محصولات بهداشتی و بی‌نظیر و خرید آن‌ها می‌توانید به صفحه خرید و پخش محصولات بهداشتی مراجعه کنید.

2. پخش عمده کرم ضد آفتاب رنگی SPF 60  فیزیکال سنسی سل آردن در شیراز

ضد آفتاب‌های رنگی spf 60 فیزیکال سنسی سل آردن سان برای آن دسته از افرادی که دارای پوستی حساس و خشک هستند، بهترین گزینه است. این کرم بی‌نظیر با تامین کردن رطوبت پوست از بروز هر نوع چین و چروک و همینطور پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد. این محصول با SPF 60 پوشش کامل و قوی در مقابل اشعه های مضر آفتاب ایجاد می‌کند.

این کرم ضد آفتاب آردن مناسب پوست حساس، سریع جذب پوست می‌شود و برای استفاده پس از لیزر درمانی و دوران بارداری مناسب است. این محصول حاوی روغن جوجوبا بوده و ضد حساسیت و تسکین دهنده است. هم چنین تحریکات و قرمزی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب را التیام می‌بخشد. مرکز عمده فروشی باغبان علاوه بر توزیع کرم‌های ضد آفتاب اقدام به فروش انواع کاندوم‌ها و اسپری‌های تاخیری نیز می‌کند. برای مشاهده این محصولات و خرید آن‌ها می‌توانید به صفحه خرید و پخش محصولات جنسی مراجعه کنید.

از جمله خصوصیات کلی این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب پوست حساس و خشک
  • دارای کرم پودر
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • ضد پیری و چین و چروک
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • جذب سریع بدون هیچ اثر ظاهری
  • تسکین دهنده و ضد التهاب
  • ضد حساسیت
  • حاوی روغن جوجوبا
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • مناسب برای پس از لیزردرمانی

پخش عمده ضد آفتاب آردن در شیراز

خرید بهترین محصولات ضد آفتاب آردن از باغبان

ضد آفتاب‌های آردن در طیفی وسیع و متنوع انواع پوست‌ها را پوشش می‌دهند و انتخاب خوب و باکیفیتی برای روتین پوستی شما هستند. این برند در عین تخصصی بودن از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه‌ است و در عین حال محصولات ویژه‌ای برای آقایان و کودکان دارد. مجموعه عمده فروشی باغبان یکی از مراکز اصلی عرضه انواع محصولات بهداشتی و جنسی در کشور است. در صورتی که ساکن شهر شیراز هستید و قصد خرید عمده محصولات ضد آفتاب آردن را دارید می‌توانید از صفحه محصولات بهداشتی وب سایت ما بازدید کنید.

سوالات متداول

مزایای خرید عمده ضد آفتاب آردن از مجموعه باغبان کدام موارد هستند؟

جلوگیری از آفتاب سوختگی، عدم تغییر رنگ پوست، محافظت از پوست در مقابل اشعه‎‌های مضر uv و در نهایت افزایش سلامت پوست از جمله این موارد هستند.

چند مرتبه در روز بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب آردن استفاده شود؟

پیشنهاد می‌کنیم که هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب خود را تمدید کرده تا از پوست خود در مقابل آفتاب سوختگی محافظت کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ چهار = 8