پخش عمده ضد آفتاب آردن در مشهد

پخش عمده محصولات ضد آفتاب آردن در رشت

با وجود اینکه در تمامی طول سال و حتی روزهای ابری و داخل منزل نیز باید از ضد آفتاب استفاده کنیم اما با آغاز فصل بهار و درخشان شدن خورشید، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب به یک ضرورت تبدیل می‌شود. در همین راستا یکی از برندهای تخصصی ضد آفتاب در بین برندهای ایرانی، ضد آفتاب‌های آردن هستند که با داشتن طیف وسیعی از محصولات می‌توانند نیاز پوست‌های مختلف را برطرف کنند. در این مطلب از وب سایت باغبان به عنوان مرکز پخش عمده ضد آفتاب آردن در مشهد قصد داریم با معرفی چند محصول ضد آفتاب این برند، راهنمای شما برای خرید این محصولات باشیم.

مشاهده لیست کلیه محصولات ضد آفتاب: خرید عمده ضد آفتاب

پخش عمده ضد آفتاب آردن در مشهد

آردن یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان انواع کرم‌های ضد آفتاب در کشور است

با توجه به اینکه عمده فروشی باغبان اقدام به پخش عمده ضد آفتاب آردن در سطح شهر مشهد می‌کند، بهتر است بد نیست تا کمی در خصوص این برند موفق ایرانی اطلاعاتی داشته باشید. برند آردن در واقع زیر مجموعه شرکت پارس حیان است. آردن را می‌توان یکی از پیشگامان محصولات تخصصی بهداشتی و روتین مراقبت از پوست دانست که فعالیت کاری خود را به صورت جدی از سال 1370 شروع کرد.

به مرور محصولات این شرکت تنوع پیدا کردند؛ به گونه‌ای که طی سال‌های اخیر آردن بیشتر از 60 نوع محصول متنوع مراقبت پوستی را تولید می‌کند که توانسته نیازهای همه طیف‌های سنی و پوستی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد.

آردن محصولات تخصصی مختلفی ویژه خانم‌ها (کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب، لایه بردار، تونر و شیر پاک کن، شوینده‌های صورت و غیره)، آقایان (ژل بهداشتی، لوسیون اصلاح، کرم مرطوب کننده، ضدآفتاب) و کودکان (شامپو بچه، روغن بچه و صابون بچه) دارد. اما لاین ضد آفتاب‌های آردن تحت عنوان آردن سان با حدود 20 نوع محصول متنوع یکی از تخصصی‌ترین محصولات ضد آفتاب را به بازار عرضه کرده که انواع پوست‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. ضد آفتاب‌های آردن بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و در بسته‌بندی‌های شکیل و کاربردی تجربه مصرف یک محصول باکیفیت را به شما می‌بخشند. شما برای خرید انواع محصولات کرم ضد آفتاب آردن از مجموعه باغبان می‌توانید به صفحه خرید و قیمت محصولات آردن مراجعه کنید.

خرید ضدآفتاب آردن در مشهد

پخش عمده انواع محصولات ضد آفتاب در مشهد توسط باغبان

اولین محصولی که قصد معرفی آن را به شما داریم، کرم ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی SPF 50 مات کننده آکنه سل پلاس آردن است. این کرم یک ضد آفتاب فاقد چربی مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار است که با SPF 50 قدرت حفاظتی بالایی دارد و به خوبی از پوست در برابر اشعه UVA  وUVB  محافظت می‌کند.

اما چرا بهتر است این محصول را از باغبان که مرکز پخش عمده ضد آفتاب آردن در مشهد است خریداری کنیم؟ به طور کلی این محصول آردن ضد هر نوع آلودگی است و با داشتن مواد آنتی اکسیدانی از جدب رادیکال‌های آزاد و همینطور آلودگی‌های محیطی به پوست جلوگیری می‌کند. این محصول ضد التهاب و الیتام بخش پوست است و نقش بسیار مهمی در زمینه کاهش و تسکین تحریکات و التهابات پوستی ایفا می‌کند. مجموعه باغبان به عنوان سایت پخش عمده ضد آفتاب آردن در مشهد، اقدام به عرضه سایر محصولات بهداشتی مانند فوم شستشوی صورت پوست و همینطور سرم‌های احیاکننده ابرو می‌کند. برای مشاهده این محصولات و خرید آن‌ها می‌توانید به صفحه خرید و پخش محصولات بهداشتی مراجعه کنید.

ضد آفتاب آردن

خصوصیات کلی این محصول به شرح زیر هستند:

  • مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
  • فاقد چربی و رنگدانه
  • دارای قدرت حفاظتی بالا
  • ضدچروک
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • مات کننده قوی پوست
  • حاوی رزماری، روغن جوجوبا، عصاره شیرین بیان، موم زنبور عسل
  • دارای ویتامین C، E و پروویتامین B5
  • مقاوم در برابر آب و شستشو
  • ضدآلودگی
  • التیام بخش و ضد التهاب پوستی
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها
  • مانع بسته شدن منافذ پوست
  • افزایش انعطاف پذیری پوست
  • فاقد روغن‌های معدنی
  • فاقد تری‌گلیسیرید

1. پخش عمده کرم ضد آفتاب آقایان آردن مدل Total SPF50 در مشهد

برند آردن به منظور رفع نیاز آقایان کرم ضد آفتاب با SPF 50 و فاقد چربی را تولید و روانه بازار کرده است. این کرم چند منظوره برای انواع پوست‌ها مناسب می‌باشد و به علت بهره‌مندی از ترکیباتی ضد قارچ و باکتری نقش محافظتی خود از پوست را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. کرم آردن شرایطی را فراهم می‌آورد که میزان ترشح چربی پوست تنظیم می‌شود و با مسدود شدن منافذ پوست از تجمع چربی، تکثیر و رشد باکتری‌ها پیشگیری می‌شود.

مزیت دیگر این ضد آفتاب، مات و فاقد چربی بودن آن است که همین از جوش زدن پوست جلوگیری می‌کند. آقایان خواهان ضد آفتابی هستند که باعث سفید شدن پوستشان نشود به همین دلیل این کرم فاقد رنگ است و پس از چند لحظه بعد از استفاده جذب پوست می‌شود. کرم ضد آفتاب آردن باعث بازسازی، رطوبت رسانی و مقابله با چین و چروک پوست هم می‌شود به همین دلیل آقایان با خرید یک کرم ضد آفتاب مراقبت‌های تکمیلی دیگری را هم از پوستشان انجام می‌دهند.

2. پخش عمده لوسیون واتر ژل ضد آفتاب و آبرسان آردن Aqua Newgen بی‌رنگ در مشهد

در صورتی که پوستی دهیدراته دارید و ساعات طولانی را زیر نور خورشید و یا کوه در حال ورزش هستید، لوسیون واتر ژل سولاریس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول بر پایه آب، فاقد چربی و به طور کامل نامرئی است و با بافتی سبک، مات و غیر کومدون‌زا برای تمامی انواع پوست مناسب می‌باشد. مجموعه باغبان علاوه بر پخش عمده انواع ضد آفتاب آردن در مشهد، اقدام به عرضه انواع محصولات جنسی نیز در این شهر می‌کند. برای مشاهده محصولات جنسی باکیفیت و خرید آن‌ها می‌توانید به صفحه خرید و پخش محصولات جنسی مراجعه کنید.

3. پخش عمده کرم ضد آفتاب آردن مدل 25 حجم 50 میلی لیتر در مشهد

کرم ضد آفتاب آردن مدل spf25 مخصوص مصارف روزمره تولید شده است و با انواع پوست سازگاری دارد. در صورتی که تجربه استفاده از کرم‌هایی را دارید که از روی پوست پاک می‌شوند، بهتر است این بار این کرم را امتحان کنید. به طور کلی این محصول تحت تاتیر شستشو و یا تعریق ناشی از فعالیت‌های ورزشی به هیچ عنوان از سطح پوست زدوده نمی‌شود و ماندگاری فوق‌العاده بالایی از خود نشان می‌دهد.

خرید عمده ضد آفتاب آردن در مشهد

خرید عمده بهترین محصولات ضد آفتاب آردن از باغبان

استفاده مرتب از کرم ضدآفتاب در فصول سال دارای فواید بسیاری است. این موارد شامل محافظت در مقابل اشعه‌های مضر UV، کاهش علائم پیری زودرس، جلوگیری از آفتاب سوختگی و برنزه شدن و همچنین کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست هستند. پخش عمده باغبان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده انواع محصولات بهداشتی و جنسی در کشور است. داروخانه‌ها، آنلاین شاپ‌ها و خرده‌فروشی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی شهر مشهد می‌توانند برای خرید عمده انواع محصولات ضد آفتاب آردن به فروشگاه وب سایت ما مراجعه کنند.

سوالات متداول

در کرم‌های ضد آفتاب آردن معمولا از چه ترکیباتی استفاده شده است؟

تیتانیوم دی اکساید، دکسپانتول یا ویتامین b5، ژل آلوئه‌ورا، ویتامین E و بیزا بولول از جمله ترکیباتی هستند که در ساخت کرم‌های ضد آفتاب آردن مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

کرم ضدآفتاب SPF50 چندکاره آقایان آردن چه خصوصیاتی دارد؟

سازگاری با انواع پوست، ضد قارچ و باکتری، جلوگیری از پیری زودرس پوست، رفع چروک‌های سطحی و فاقد هر نوع چربی و مات کننده پوست از جمله مهم‌ترین خصوصیات کرم ضدآفتاب SPF50 آردن هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


− شش = 2