فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران

خرید عمده محصولات آردن از عمده‌فروشی باغبان

امروزه محصولات بهداشتی و آرایشی با تنوع بسیاری تولید می‌شوند و مصرف‌کنندگان، مراکز فروش لوازم آرایشی و داروخانه‌ها به‌دنبال بهترین محصولات هستند. آردن یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت است. شرکت پارس حیان با نام تجاری آردن، برندی را تاسیس کرده است که از سال 1370 تاکنون، در زمینه محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند. تنوع بالای محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست این برند، یکی از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت آن و افزایش محبوبیت محصولات بین مصرف‌کنندگان است. در این مطلب با انواع محصولات این برند آشنا خواهید شد و می‌توانید برای دریافت خدمات فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران اقدام کنید.

مشاهده لیست کلیه محصولات آردن: خرید عمده محصولات آردن

فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران

آردن؛ برندی نام‌آشنا در تولید تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی

شرکت چندمنظوره پارس حیان بخش مهمی از تولیدات خود را به محصولات آرایشی و بهداشتی اختصاص داده است و محصولات آن با نام آردن در بهترین مراکز فروش لوازم بهداشتی و داروخانه‌ها یافت می‌شود. علاوه بر تنوع بالای محصولات این برند که تعداد آن‌ها به 80 لاین تولید می‌رسد، کیفیت محصولات آردن یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این برند است. محصولات آردن با بهترین مواد اولیه فراوری‌شده تولید می‌شوند و در ساختار ترکیبی آن‌ها از عصاره‌های گیاهی استفاده می‌شود که بهترین سازگاری با انواع پوست را دارند. پاک‌کننده‌ها، مرطوب‌کننده‌های صورت، ضدآفتاب، ضدچروک، انواع سرم و محصولات مراقبت از پوست و مو، برخی از محصولات کلیدی آردن هستند که در پیشرفت این برند نقش مهمی داشته‌اند.

فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران

فروش و پخش عمده انواع محصولات آردن در تهران

یکی از ویژگی‌های محصولات برند آردن که آن را در بین سایر برندهای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی متمایز کرده است، تولید محصولات بهداشتی مخصوص برای زنان و مردان است. همان‌طور که گفته شد، در فرمولاسیون محصولات این برند تنها از عصاره‌های گیاهی استفاده می‌شود و آثاری از مواد شیمیایی و غیرطبیعی به چشم نمی‌آید.

یکی از بهترین راهکارهای تامین محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت برای داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، خرید به‌صورت عمده است. مجموعه باغبان با پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، خرید محصولات آردن را راحت‌تر کرده است. در ادامه با برخی از محصولات باکیفیت و محبوب این برند آشنا می‌شویم و مزایای استفاده از آن‌ها را مرور می‌کنیم.

1. ژل شستشوی صورت؛ از اصلی‌ترین محصولات برند آردن

ژل شستشوی صورت یکی از نیازهای روزانه زنان و مردان است. این محصول از برند آردن برای انواع پوست مناسب است و استفاده از آن یکی از بهترین روش‌های آماده‌سازی پوست برای جذب مواد معدنی است. همچنین استفاده از این محصول به‌عنوان پاک‌کننده مواد آرایشی، گردوغبار و آلودگی محیطی برای داشتن پوستی شاداب لازم است.

برخی از ویژگی‌های ژل شستشوی صورت آردن عبارتند از:

  • فاقد مواد صابونی
  • سازگار با PH پوست
  • بدون ایجاد انواع حساسیت، خارش و خشکی پوست
  • قابل استفاده برای مردان و زنان

2. کرم مرطوب‌کننده و آبرسان کلاژن آردن

مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌ها یکی از کلیدی‌ترین مراحل مراقبت پوستی هستند. این محصولات که برند آردن در تولید آن‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند، برای شادابی‌ و جوان‌سازی پوست عنصری کلیدی به‌شمار می‌آیند. مرطوب‌کننده و آبرسان کلاژن آردن، برای پوست‌های معمولی مناسب است و استفاده از آن منجر به افزایش استحکام و الاستیسیته پوست می‌شود. همچنین این محصول برای متعادل کردن رطوبت و چربی پوست نیز مناسب است. ترکیبات این محصول برند آردن، حاوی ترکیبات کلاژن، اسید هیالورونیک، اوره، سدیم PCA، گلیسیرین و … می‌باشد و برای کودکان و بزرگسالان، زنان و مردان قابل استفاده است.

3. کرم مرطوب‌کننده رنگی؛ یکی از محبوب‌ترین محصولات بهداشتی و آرایشی از برند آردن

برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی عملکردی چندمنظوره روی پوست و مو دارند. یکی از این محصولات، کرم مرطوب‌کننده رنگی است که در خط تولید برند آردن یکی از کلیدی‌ترین محصولات به‌شمار می‌رود. این محصول برای انواع پوست مناسب است و معمولا برای ایجاد پوشش محافظ در برابر آلودگی‌های محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین رنگ بژ روشن و بژ طبیعی این محصول، باعث شده است که مخصوصا زنان از آن برای یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده کنند. یکی از مزایای این محصول که توسط تیم برند آردن تولید شده است، فاقد چربی بودن و خاصیت ضدآفتاب بودن می‌باشد.

4. ماسک ضدجوش و ژل برطرف‌کننده لک صورت و جوش؛ محصولی از آردن سبوما

برندهای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، با تولید محصولات باکیفیت و موثر ضدجوش و رفع‌کننده آکنه و لک صورت، می‌توانند موفقیت خود را تضمین کنند. ماسک ضدجوش و ژل رفع‌کننده عفونت‌های پوستی، از محصولاتی هستند که در محبوبیت برند آردن نقش پررنگی داشته‌اند. ژل رفع‌کننده جای جوش یک لایه‌بردار است که نقش مهمی در ترمیم پوست دارد. رفع آکنه، جوش و کومدون‌های سرسیاه و سرسفید، از اصلی‌ترین دلایل استفاده از ژل ضدجوش آردن است. ماسک ضدجوش آردن نیز حاوی خاک رس و گوگرد می‌باشد و با تنظیم چربی پوست، احتمال ایجاد انواع جوش و آکنه را کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه باغبان از شرایط خرید و قیمت محصولات بهداشتی و آرایشی برند آردن مطلع شوید. صاحبان کسب‌وکارهای فروش محصولات بهداشتی و آرایشی می‌توانند درصد زیادی از محصولات مورد نیاز مصرف‌کنندگان را با خرید عمده و با قیمت مناسب تامین کنند.

فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران

مزایای خرید عمده محصولات آردن در تهران از عمده‌فروشی باغبان

در بسیاری از مواقع تامین محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و … به‌صورت عمده به نفع فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار است. اصلی‌ترین مزیت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به‌صورت عمده، هزینه‌های به‌صرفه‌تر است. کیفیت محصولات آردن به‌عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی در بین مصرف‌کنندگان ثابت شده است و بسیاری از تامین‌کنندگان، روی به مراکز فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران آورده‌اند.

در ادامه مزایای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از عمده‌فروشی باغبان را بررسی می‌کنیم:

  • قیمت بسیار ارزان‌تر نسبت به خرید خرده
  • کیفیت عالی و تضمین‌شده
  • امکان تحویل سریع‌تر به‌صورت یک‌جا و پکیج
  • بهره‌مندی از تخفیفات ویژه در خریدهای مازاد
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه ارسال در اغلب مواقع
  • امکان ارتباط با مشاوران آشنا و مسلط به ویژگی‌ها و کارکردهای محصولات

علاوه بر خرید عمده محصولات ویژه برند آردن، شما می‌توانید از طریق سایت عمده‌فروشی باغبان، از شرایط خرید و قیمت محصولات جنسی به‌صورت عمده مطلع شوید. صاحبان داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی تنها با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانند برای تامین بخش زیادی از کالاهای خود اقدام کنند.

باغبان؛ مرکز برتر فروش و پخش عمده محصولات آردن در تهران

آردن، برندی نام‌آشنا و موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی این برند برتر، کاتالوگ محصولات این برند را مشاهده کنید که شامل بهترین و متنوع‌ترین محصولات مورد نیاز مراقبت پوست و مو برای تمام سنین و زنان و مردان است. در چندین سال اخیر، برندها و تولیدکنندگان متعددی فعالیت خود را به عرضه محصولات مراقبت پوستی محدود کرده‌اند و این مساله باعث شده است که مصرف‌کنندگان در انتخاب بهترین محصولات مردد شوند. برند آردن از سال 1370 در این زمینه فعالیت داشته است و پس از گذشت بیش از 30 سال، بدون افت کیفیت، همواره رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

عمده فروشی باغبان، بهترین محصولات این برند را تامین کرده و برای عرضه عمده محصولات آن به داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی و آرایشی، آماده خدمت‌رسانی است. شما می‌توانید تنها با مراجعه به سایت مجموعه ما و برقراری تماس با کارشناسان، بهترین محصولات را انتخاب کنید و آن‌ها را با بهترین قیمت به‌صورت عمده تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ 9 = یازده