فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران

چگونگی پخش عمده محصولات گل افشان و فروش آن‌ها در تهران

شرکت گل افشان تولیدکننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که برندهای زیرمجموعه آن آوازه خوبی در میان مصرف‌کنندگان ایرانی پیدا کرده‌اند. گل افشان از بهترین مواد اولیه جهان برای تولید محصولات خود استفاده کرده و همگام با معتبرترین لابراتوارهای تولیدی دنیا محصولات خود را ارتقا می‌دهد. در این مطلب به چگونگی فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران می‌پردازیم.

مشاهده لیست کلیه محصولات گل افشان: خرید عمده گل افشان

فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران

معرفی شرکت و محصولات گل افشان

کارخانه تولید محصولات بهداشتی آرایشی و درمانی “گل افشان آرایش” بالغ بر دو دهه قبل تاسیس شده است. در این مدت زمان این مجموعه قادر بوده که با همراهی دایره‌ای از متخصصان و پژوهشگران خبره در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولاتی بومی و مفید را وارد بازار کشور کند و به رفع نیازهای بهداشتی و ارتقا سلامت مردم کمک بسیاری کند. محصولات این کشور در حال حاضر به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شوند و مصرف‌کنندگان زیادی دارند.

تولیدات این شرکت در زمینه تامین و حفظ طراوت پوست با محصولات برند ثمین از حدود سه دهه قبل آغاز شد و در ادامه با محصولات متنوع برند مدیلن محصولاتی برای جوان‌سازی و زیبایی پوست نیز تولید کردند. برند مدیپن این هلدینگ نیز با تولید شوینده‌های سیندت‌بار و یا پن درماتولوژیک، در سال‌های اخیر کمک زیادی به سلامت پوستی مصرف‌کنندگان کرده است.

این برندها تنها گوشه‌ای از محصولات گل افشان هستند. فرمولاسیون و تولید تمام این محصولات زیر نظر متخصصین پوستی، داروسازی، کارشناسان و مهندسان صنعت آرایشی و بهداشتی است. محصولات گل افشان دارای گواهینامه‌های معتبر مانند ایزوهای مختلف و گواهینامه تولید محصولات حلال هستند و به‌صورت مستمر  توسط نهادهای مربوطه و وزارت بهداشت نظارت می‌شود. خرید محصولات گل افشان بی‌شک یک انتخاب مطمئن است.

فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران

پخش عمده انواع محصولات تولیدی شرکت گل افشان در تهران

محصولات متفاوت و متنوعی که توسط شرکت گل افشان آرایش تولید می‌شود همگی دارای کیفیت بالایی هستند و توسط بسیاری از افراد در سراسر کشور و حتی برخی از کشورهای همسایه مصرف می‌شوند. این شرکت همواره سعی در تولید محصولات نوینی داشته که به مشتریان در سلامت پوست و مویشان کمک کند. برای خرید و قیمت محصولات بهداشتی گل افشان می‌توانید از همین وب‌سایت اقدام کنید.

محصولات این شرکت به شکل زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • شوینده‌های صورت‌ و بدن
  • مرطوب‌کننده
  • مراقبت دور چشم
  • لایه‌بردار پوست
  • ضدچروک
  • روشن‌کننده
  • ضدآفتاب
  • بهداشت شخصی
  • مراقبت مو
  • مراقبت بدن

فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران

پخش عمده محصولات برندهای زیر مجموعه گل افشان در تهران

تولیدات کارخانجات گل افشان تحت نام‌ها و برندهای مختلفی به بازار می‌آیند که هرکدام دسته‌بندی مختلفی از محصولات آرایشی بهداشتی را پوشش می‌دهند. از مشهورترین این برندها می‌توان به ثمین و مدیسان اشاره کرد. در ادامه با این برندها بیشتر آشنا می‌شویم. شما می‌توانید محصولات مختلف برندهای این شرکت را از پخش باغبان خریداری کنید، همینطور برای خرید و قیمت محصولات جنسی می‌توانید از منو بالای سایت اقدام کنید.

1. برند ثمین از گل افشان آرایش

محصولات برند ثمین از شرکت گل افشان آرایش به‌منظور تولید محصولات مفید پوستی و ارتقای عملکرد این فراورده‌ها با مواد اولیه باکیفیت و مفید تولید می‌شوند. هرکدام از محصولات این برند تاثیر خاصی روی پوست دارند و برای رفع عارضه‌های مختلف طراحی شده‌اند. دو ماده اولیه بسیار رایج در محصولات ثمین نرم‌کننده و مرطوب‌کننده اوره و اوسرین هستند که برای رفع خشکی و اگزما استفاده می‌شوند و همچنین به‌خوبی پوست را مرطوب می‌کنند.

2. برند مدیلن از گل افشان آرایش

یکی از باسابقه‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت گل افشان در سال ۱۳۸۶ تحت برند مدیلن آغاز به کار کرد. این برند شامل محصولات تخصصی و درمانی پوست و مو می‌شود و محصولاتی مانند کرم‌های ضدچروک ماتریکسیل، ضدتیرگی، کرم دور چشم هالوکسیل و ترمیم‌کننده‌ها را ارائه می‌دهد.

3. برند لامینین از گل افشان آرایش

بیشتر از ۲۳ محصول شرکت گل افشان تحت برند لامینین به بازار عرضه می‌شوند که برای حفظ سلامت پوست و موی ایرانیان تولید می‌شوند. این محصولات شامل کرم ژل پاک‌کننده، شامپوهای تخصصی و گیاهی لامینین، محلول‌های تقویت‌کننده موی سر و ابرو کرم ضد جوش، کرم ضد آفتاب و ضد تعریق می‌شود.

4. برند مدیسان از گل افشان آرایش

برند مدیسان، خط تولید تخصصی شرکت گل افشان برای تولید محصولات ضد آفتاب و مراقبت پوستی در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی است. محصولات این برند از پوشانندگی بالایی برخوردار بوده و برای تمامی انواع پوست تولید می‌شوند.

5. برند مدیپن از گل افشان آرایش

در سال ۱۳۸۹، شرکت گل افشان آرایش با همکاری شرکت‌های Schwarz و Zschimmer آلمان که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد اولیه پن‌های پوستی در سراسر جهان هستند، اقدام به تولید شوینده‌های غیرصابونی تحت برند مدیپن کرد. این محصولات امروزه مشتریان زیادی دارند.

6. برند فیتووان از گل افشان آرایش

برند فیتووان تولیدکننده صابون‌های بهداشتی از روغن گیاهی است که هرکدام از محصولاتش فرمولاسیون خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد. مهم‌ترین ویژگی مشترک این فرمولاسیون درصد بالای نمک سدیمی و اسیدهای چرب در آن است که باعث شویندگی بالای این محصولات می‌شود.

7. برند مدیپور از گل افشان آرایش

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده صابون در گل افشان آرایش، برند مدیپور است که شوینده‌های غیرصابونی شفاف و جامد تولید می‌کند. این شوینده‌ها نسل جدیدی از پاک‌کننده‌های پوست به شمار می‌روند که عوارض شوینده‌های صابونی را نداشته و به دلیل داشتن اسیدیته مناسب برای حفظ سلامت پوست، یک محصول کاربردی برای استفاده در طور شبانه‌روز هستند.

فروش و پخش عمده محصولات گل افشان در تهران توسط باغبان

شرکت گل افشان آرایش از ابتدای آغاز فعالیت‌های خود، تکریم مشتری و حمایت همه‌جانبه از مصرف‌کنندگان را در نظر گرفته است و به پیشنهادات و انتقادات آن‌ها اهمیت بسیاری می‌دهد. همین امر باعث شده است که محصولات و برندهای زیرمجموعه این شرکت محبوبیت زیادی میان مصرف‌کنندگان داشته باشند.

وب‌سایت پخش عمده باغبان سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش و پخش عمده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دارد و یکی از فروشندگان عمده محصولات شرکت گل افشان آرایش در تهران است. برای ثبت سفارشات خود از ما می‌توانید از طریق همین وب‌سایت محصولات ما را مشاهده و خریداری کنید.

سوالات متداول

برای جلوگیری از سیاهی دور چشم چه محصولاتی پیشنهاد می‌شود؟

برای جلوگیری یا کاهش سیاهی دور چشم باید از کرم کاهش‌دهنده سیاهی دور چشم هالوکسیل از برند مدیلن و یا کرم دور چشم برند لامینین استفاده کنید.

برای خرید عمده محصولات شرکت گل افشان و برندهای زیر مجموعه آن چطور اقدام کنم؟

شما می‌توانید از منوی اصلی بالای همین وب‌سایت برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی گل افشان آرایش اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هشت − = 3