انواع محصولات سریتا

انواع محصولات تولیدی شرکت سریتا

شرکت سریتا با سه برند سریتا، سریتا بیوتی و ژنو تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت و با قیمت مناسب در ایران است. این شرکت سهم بزرگی از بازار این حوزه را به خود اختصاص داده است و در این زمینه پیشرو می‌باشد. در این مطلب به بررسی انواع محصولات سریتا می‌پردازیم.

 

تلفن تماس: 09125515923

مشاهده لیست محصولات بهداشتی: فروش عمده محصولات بهداشتی

انواع محصولات سریتا

انواع محصولات سریتا و تاریخچه این شرکت

شرکت سریتا زیرمجموعه شرکت پارس آزمای طب است که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. این شرکت با به‌کارگیری مواد اولیه گیاهی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا همواره درحال وفق دادن خود با نیاز روز مشتریان بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است.

این شرکت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند شامپوهای درمانی، شامپوهای روزانه، محصولات مراقبت از پوست و موی باکیفیت و همینطور محصولات مخصوص کودکان را تولید می‌کند. همه این محصولات طبق استانداردهای بهداشت جهانی تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات سریتا و برندهای زیرمجموعه آن باعث شده است که محصولات این شرکت قادر به رقابت با همتایان خارجی خود در سطح ایران و جهان باشند. این برند سالانه در سمینارها و نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت دارد و مقالات و تحقیقات علمی زیادی را در مجلات و نشریه‌های ایران و جهان منتشر می‌کند. در ادامه با انواع محصولات سریتا آشنا می‌شویم.

محصولات مژه و ابروی سریتا

انواع محصولات مژه و ابروی برند سریتا

محبوبیت برند سریتا در ایران با محصولات مژه و ابروی آن‌ها آغاز شد. بانوانی که قصد تقویت و پرپشت کردن ابروها و مژه‌های خود را دارند می‌توانند از این دسته از محصولات شرکت سریتا استفاده کنند. این محصولات طی سال‌های متمادی در بازار ایران  یکه‌تاز هستند.

تقویت مژه سریتا

1. محلول تقویت کننده مژه سریتا

محلول تقویت کننده مژه سریتا سرشار از پپتیدها و ویتامین‌های تقویتی مژه است. این محلول به استحکام و ضخامت مژه‌ها کمک می‌کند و رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای دارد و با افزایش خاصیت الاستیسیته مژه‌ها، به آن‌ها حالت می‌دهد. این محلول همچنین موجب رشد مجدد مژه‌ها می‌شود و مژه‌های آسیب‌دیده را به‌خوبی ترمیم می‌کند.

سرم احیاکننده ابرو سریتا

2. سرم احیا کننده ابرو سریتا

سرم احیا کننده ابرو سریتا مخصوص افرادی است که دچار ریزش ابرو هستند. این محصول با رطوبت‌رسانی به ابروها ضخامت تارها را افزایش می‌دهد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. بعد از اتمام دوره مصرف این محصول بهتر است شروع به استفاده از محصول کرم ابروی سریتا کنید.

کرم ابرو سریتا

3. کرم ابرو سریتا

یکی از بهترین محصولات سریتا که برای مهار ریزش ابرو طراحی شده کرم ابروی سریتا است. این محصول سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات گیاهی برای ابروهای شما می‌باشد. این محصول همچنین به رشد و ضخیم شدن ابروهای شما کمک می‌کند و برای انواع ابروها از جمله ابروهای تتوشده یا رنگ‌شده قابل استفاده است.

محصولات ضد ریزش موی برند سریتا

محصولات ضد ریزش موی برند سریتا

برند سریتا محصولات بسیاری را برای مهار ریزش مو و پرپشت شدن آن‌ها تولید می‌کند. انواع شامپوها و تونیک‌های ضدریزش مو برای انواع موها هستند که باید طبق نیاز خود و جنس موها بین آن‌ها انتخاب کنید. این محصولات حالت درمانی دارند و عملکرد آن‌ها بسیار موثر است.

شامپو ضد ریزش موی پومین

1. شامپو ضد ریزش موی پومین

امروزه ریزش مو تبدیل به یکی از مشکلات بانوان و آقایان تبدیل شده است. شامپوی ضد ریزش موی پرومین از برند سریتا حاوی آمنیکسیل بوده و ضد ریزش موی ارثی و ژنتیکی می‌باشد. این شامپو به‌خوبی رطوبت‌رسانی به موی سر را انجام می‌دهد و فولیکول‌های موی شما را تقویت می‌کند.

شامپو ضد ریزش مو کافئین سریتا

2. شامپو ضد ریزش موی کافئین

ترکیبات کافئینی اثرات تقویت‌کننده بسیار خوبی دارند و از ریزش موی سر به‌خوبی جلوگیری می‌کنند. شامپو ضد ریزش موی کافئین سریتا چربی کف سر را کاهش می‌دهد و با پاک‌کنندگی فوق‌العاده نقش بسیار خوبی در بازدارندگی ریزش موی سر ایفا می‌کند.

تونیک ضد ریزش کافئین (T2)

3. تونیک ضد ریزش کافئین (T2)

درصورتی‌که ریزش موی شما ناشی از کم‌کاری تیروئید باشد و یا دچار ریزش موی پس از زایمان شده باشید، برند سریتا با تولید تونیک ضد ریزش کافئین این مشکل را برای شما حل کرده است. این محصول را روزی یک بار روی کف سر اسپری می‌کنید و شروع به ماساژ دادن می‌کنید.

تونیک ضد ریزش پرومین سریتا

4. تونیک ضد ریزش پرومین سریتا

یکی دیگر از بهترین محصولات بازدارنده ریزش مو که برند سریتا به مشتریان ارائه می‌دهد تونیک ضد ریزش موی پرومین سریتا است. این تونیک مناسب افرادی است که به ریزش موی ناشی از ژنتیک، آلودگی‌های محیطی، استرس و کم‌خونی مبتلا هستند. این محصول سرشار از ترکیبات آمنیکسیل است.

5. شامپو ضد ریزش موی مینوتا

شامپو ضد ریزش موی مینوتا از شامپوها درمانی برند سریتا است که در لاین مخصوص موهای چرب و مخصوص موهای خشک به تولید می‌رسد. این شامپوی منحصر به‌‌فرد با تنظیم غدد چربی مو و افزایش گردش خون در کف سر باعث کاهش ریزش مو می‌شود.

6. تونیک ضد ریزش موی مونیتا

تونیک ضد ریزش موی مونیتا پر از ترکیبات مفید شامل پپتیدها و پلی فنول‌ها است که با استفاده از تکنیک سلول‌های بنیادی برای رویش مجدد موی سر شما استفاده می‌کند. تونیک ضد ریزش موی مونیتا با تنظیم چرخه رشد مو کمک بسیاری به توقف ریزش مو می‌کند.

7. فوم کاشت موی سریتا

فوم کاشت موی سریتا یک شامپوی فومی تخصصی است که معمولا باید در کنار محصول دیگر سریتا یعنی تونیک ضد ریزش پرومین استفاده شود تا بهترین اثرگذاری را برای شما به ارمغان آورد. ترکیب این دو محصول موجب تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن می‌شود. همچنین این شامپو برای شستشوی موهای کاشته‌شده یا PRP و یا مزوتراپی‌شده طراحی شده است.

8. کرم ژل ریزش موی سکه‌ای آلوپسی آره آتا

یکی دیگر از انواع ریزش مو که بسیاری از افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی است. این نوع ریزش به‌صورت سکه‌ای و متمرکز در سک نقطه از موی سر، ابرو یا ریش رخ می‌دهد و می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کرم ژل ریزش موی سکه‌ای آلوپسی آره آتا رشد فولیکول‌های مو را تسریع می‌کند و به ناحیه موردنظر خون‌رسانی می‌کند تا موهای آن ناحیه مجددا رشد کنند.

استفاده از این کرم باید به‌صورت دو بار در روز به‌صورت موضعی باید انجام شود تا التهاب موجود در ریشه مو درمان شود و موهای شما مجددا در آن ناحیه شروع به رشد کنند. این محصول همچنین حاوی ترکیبات امگا۳ و عصاره جلبک است که التیام‌بخش پوست شما هستند.

محصولات ضد شوره برند سریتا

محصولات ضد شوره برند سریتا

شوره سر یا Dandruff یکی‌از آزاردهنده‌ترین بیماری‌های پوست‌وموی شایع در افراد با سنین مختلف است. هرچند شوره‌سر خطر خاصی برای بدن ایجاد نمی‌کند، اما ممکن است از نظر نظافت و زیبایی برای شما مشکل‌ساز باشد. برند سریتا تولیدکننده محصولات ضدشوره سر بسیار موثر است.

1. شامپو ضد شوره پروبیوتیک سریتا

شامپو ضد شوره سر پروبیوتیک در دو لاین موهای خشک و موهای چرب توسط شرکت سریتا تولید می‌شود. این شامپو حاوی ترکیبات ضد شوره و پروبیوتیک بسیار قدرتمند است که تنظیم‌کننده PH سر هستند. پاکسازی کامل پوست سر و مهار شوره و قارچ از نتایج استفاده از این محصول هستند.

2. تونیک ضد شوره T1

برای ایجاد نتیجه بهتر از شامپوی ضد شوره سریتا بهتر است این محصول را همراه با تونیک ضد شوره T1 استفاده کنید. این تونیک درمان‌کننده قطعی شوره سر است و بهتر است به‌صورت روزانه همراه با شامپوی ضد شوره سریتا استفاده شود. تونیک ضد شوره سریتا با تنظیم چربی کف سر به درمان درماتیت سبوره نیز کمک می‌کند.

محصولات بهداشتی کودک سریتا

محصولات بهداشتی کودک سریتا

برند سریتا نه‌تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز محصولات بهداشتی مانند شامپوی تقویت‌کننده موی کودک، شامپو ضدشوره کودک شامپو و لوسیون ضد شپش را تولید می‌کند. این محصولات حاوی ترکیبات گیاهی هستند و باعث ایجاد آلرژی و حساسیت‌های پوستی در فرزند شما نمی‌شوند.

محصولات درمانی پسوریازیس سریتا

پسوریازیس از دسته بیماری‌های خودایمنی است که پوست را درگیر می‌کند. مبتلایان به این بیماری با استفاده از محصولات سریتا می‌توانند التهابات پوستی و خارش پوست را تسکین دهند. محصولات درمانی پسوریازیس شامل شامپو آنتی پسوریازیس و پماد پسوریازیس می‌شوند. این محصولات پلاک‌های پسوریازیس را بهبود داده و قرمزی پوست را کاهش می‌دهند. شامپوی آنتی پسوریازیس نه‌تنها برای شسشتوی سر، بلکه برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است.

محصولات مراقبت از موی سریتا

محصولات مراقبت از موی سریتا

از مهمترین انواع محصولات شرکت سریتا و برند سریتا بیوتی محصولات مراقبت از مو است. برند سریتا بیوتی تولید کننده انواع ماسک، سرم و شامپوهای رنگساژ و محافظ برای موهای رنگ‌شده و آسیب‌دیده است. در ادامه با این محصولات منحصر به‌فرد آشنا می‌شویم.

1. انواع سرم مو دوفاز سریتا

سرم موی سریتا در چهار لاین موهای چرب، خشک و آسیب‌دیده، رنگ‌شده و موهای نازک و کم‌حجم تولید می‌شود. استفاده از این سرم‌های مو باعث شانه‌پذیری بهتر موهای شما، رطوبت‌رسانی بیشتر، افزایش حالت‌پذیری موها و همچنین تقویت مو می‌شود.

سرم موی سر سریتا

2. سرم نرم کننده و برطرف کننده وز موی سریتا

بسیاری از بانوان ایرانی با مشکل وزی مو دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با استفاده از سرم موی ضد وزی سریتا روی موهای خود می‌توانید این وزها را از بین برده و شاهد ابریشمی شدن موهای خود شوید. از دیگر مزایای استفاده از این سرم مو جلوگیری از موخوره است.

3. سرم کراتین موی سریتا

سرم موی کراتینی از برندCerita  باید بعد از حمام و آب‌گیری موها استفاده شود تا از ایجاد الکتریسیته ساکن بعد از خشک کردن آن‌ها جلوگیری کند. این محصول دارای ترکیبات پروتئینه و کراتینه است که باعث افزایش استحکام و درخشندگی موهای شما می‌شود.

ماسک موی سریتا

4. انواع ماسک موی سریتا

سریتا بیوتی طیف متنوعی از ماسک‌های مو را برای انواع موها و مشکلات مو به مشتریان ارائه کرده است. ماسک‌های تیوپی سریتا بدون سولفات هستند و برای موهای خشک، رنگ‌شده و موهای نازک تولید می‌شوند. ماسک موهای اسپری سریتا نیز برای استفاده در حمام بوده و برای انواع مو ارائه می‌شوند. این ماسک‌ها موی شما را تقویت کرده و استحکام و درخشندگی به آن‌ها می‌بخشند.

5. شامپو رنگساژ سیلور سریتا

بسیاری از بانوان تجربه زردی مو بعد از دکلره و رنگ کردن را داشته‌اند. این تجربه بسیار آزاردهنده زیبایی موی شما را از شما می‌گیرد. شامپو رنگساژ سیلور سریتا با دارای بودن رنگ بنفش این زردی را از بین می‌برد. با استفاده از این شامپو نیاز به رنگ یا دکلره مجدد مو نخواهید داشت.

6. شامپو رنگساژ قرمز سریتا

رنگ‌ها معمولا دارای ترکیبات آمونیاک هستند و استفاده از آن‌ها نیاز به اکسیدان دارد که باعث آسیب رسیدن به ساقه موی شما می‌شود. با استفاده از شامپو رنگساژ قرمز سریتا بدون استفاده از رنگ مو قرمزی جذابی رو موهای خود بنشانید. بعد شامپو کردن موهایتان این محصول را روی سرتان بریزید و بعد از پنج دقیقه شستشو دهید.

7. شامپو محافظ رنگ موی سریتا

ترکیبات اکسیدانی شامپو محافظ رنگ موی سریتا با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از تغییر رنگ موی شما جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی مقادیر زیادی از امگا ۳ و امگا۶ بوده و درخشندگی موهای شما را از عمق انجام می‌دهد. همچنین با دارا بودن ترکیبات سیلیکون روی موها پوششی ایجاد کرده که از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

شامپوهای روزانه سریتا

شامپوهای روزانه سریتا

یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات سریتا شامپوهای روزانه این برند است که قابل استفاده برای تمام افراد است. این شامپوها از مواد ارگانیک و گیاهی مفید و مغذی برای موی شما تولید می‌شوند و با تمام موها سازگار هستند.

این محصولات عبارتند از:

  • شامپو جوانه گندم سریتا
  • شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موی مخصوص سریتا
  • شامپو فری سولفات سریتا

با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات سریتا از مجموعه باغبان کنید.

انواع محصولات سریتا

تجربه یک خرید رضایت‌بخش با خدمات باغبان

مجموعه پخش باغبان ارائه‌دهنده انواع محصولات Cerita به سراسر کشور است. درصد رضایت بالای مشتریان و داشتن ارتباط نزدیک با آن‌ها موجب شده است که باغبان همواره از نیازهای آن‌ها مطلع باشد و برای رفع آن‌ها بکوشد. برای سفارش محصولات این شرکت می‌توانید از طریق همین وبسایت اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا سریتا یک برند ایرانی است؟

بله، سریتا زیرنظر شرکت پارس آزمای طب که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد فعالیت می‌کند و از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایران و جهان است.

محصولات سریتا در چه حوزه‌هایی ارائه می‌شوند؟

سریتا انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را به بازار ارائه می‌کند. محصولات این شرکت کاملا ارگانیک و گیاهی هستند. سرم و ماسک مو، شامپوها و تونیک‌های ضد ریزش و ضد شوره، شامپوهای روزانه، شامپوهای رنگساژ و محافظ مو، محصولات مراقبت از مژه و ابرو، محصولات بهداشتی کودک مواردی از کالاهایی هستند که توسط این شرکت عرضه می‌شوند.

محصولات سریتا را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید محصولات سریتا می‌توانید از منو محصولات بهداشتی وبسایت باغبان اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


9 − = سه