معرفی شرکت سریتا

معرفی شرکت و برند آرایشی و بهداشتی سریتا

سریتا از معتبرترین برندهای ایرانی است که با تنوع بالا در محصولات آرایشی و بهداشتی سهم بزرگی از بازار ایران را در حوزه کالاهای مراقبت پوست و مو به خود اختصاص داده است. محصولات برند سریتا با وجود کیفیت بالای خود قیمت مناسبی دارند. این مطلب به معرفی شرکت سریتا می‌پردازیم. انواع محصولات سریتا با کیفیت عالی در ایران بفروش میرسد که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

تاریخچه شرکت سریتا

تاریخچه شرکت سریتا

تاریخچه شرکت Cerita به سال 1383 برمی‌‎گردد. در این سال شرکت پارس آزمای طب شروع به فعالیت کرد. این برند با به‌کارگیری مواد اولیه ارگانیک و گیاهی و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولات تخصصی باکیفیتی را در حوزه آرایشی و بهداشتی به بازار عرضه می‌کند.

این برند باکیفیت ایرانی همواره درتلاش برای ارتقا و پیشرفت در کیفیت و اثرگذاری محصولات خود است. شرکت سریتا تمام محصولات خود را با درنظر داشتن استانداردهای جهانی و بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه می‌کند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی برند سریتا از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث شده‌اند این شرکت قادر به رقابت با همتایان خود در ایران و جهان باشد. همچنین چاپ مقالات علمی و کتاب‌های معتبر، حضور در سمینارهای بین‌المللی این برند را از باقی برندهای فعال در حوزه آرایشی بهداشتی ایرانی متمایز می‌کند.

 

تلفن تماس: 09125515923

مشاهده لیست محصولات بهداشتی: فروش عمده محصولات بهداشتی

تاریخچه شرکت سریتا

1. استانداردها و افتخارات شرکت سریتا

شرکت پارس آزمای طب یا سریتا، اولین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی دانش بنیان در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از پزشکان و کارشناسان مجرب توانسته است به کیفیت مطلوبی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و جلب حداکثری رضایت مشتری دست پیدا کند. محصولات سریتا علاوه بر استاندارد ایران دارای گواهینامه CE اروپا و FDA آمریکا است.

برند سریتا با ثبت بین‌المللی نام خود توانسته است حضوری جدی در عرصه بازار بین‌الملل داشته باشد و با شرکت در سمینارها و نمایشگاه‌های مربوطه نامی از خود در بازار جهانی به‌جا بگذارد. شناسه (R) بر روی محصولات سریتا نشان‌دهنده بین‌المللی بودن این برند است.

پارس‌آزمای طب درحال حاضر بیشتر از ۵۰۰ کارمند دارد که در این شرکت مشغول به‌کار هستند و بالغ بر ۴۰۰۰ نفربه‌صورت غیرمستقیم برای این شرکت کار می‌کنند. بر اساس پژوهش‌ها بیشتر فروش محصولات این شرکت و برند به توصیه پزشکان انجام می‌شود که بیانگر کیفیت ممتاز کالاهای تولیدی این برند است.

شرکت سریتا در سال ۱۳۹۲ طی مراسمی در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور معاونان وزارت صنعت و معدن و جمعی از چهره‌های سیاسی، هنری و فرهنگی و همینطور کارآفرینان و صنعت‌گران تندیس برترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی را از آن خود کرد.

2. ابداعات و اختراعات شرکت سریتا

اگر تابه‌حال مشکل ریزش مو، شوره سر یا خشکی و ریزش ابرو داشته‌اید احتمالا نام محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت سریتا به گوشتان خورده است. این شرکت در ۱۲ سال اول فعالیت خود توانست ۱۲ اختراع به ثبت برساند و در این مسیر حدود ۱۰ گواهینامه استاندارد داخلی و خارجی را کسب کند.

با خرید محصولات سریتا از طریق مجموعه باغبان ، تجربه یک خرید آسان و مطمئن را خواهید داشت.

محصولات شرکت سریتا

محصولات شرکت سریتا

یکی از مهم‌ترین مزایای محصولات شرکت سریتا ترکیبات گیاهی موجود در تولیدات این برند و شرکت است. ترکیبات گیاهی معمولا با انواع پوست و مو سازگار هستند و و موجب وقوع حساسیت‌های پوستی نمی‌شوند. محصولات Cerita در حال حاضر کالاهای آرایشی و بهداشتی تولیدی خود را در سه برند ژنو، سریتا و سریتا بیوتی به مشتریان عرضه می‌کنند.

محصولات شرکت سریتا از لحاظ کاربرد به شکل زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • محصولات مژه و ابروی Cerita
  • محصولات ضد ریزش موی Cerita
  • محصولات ضد شوره Cerita
  • محصولات بهداشتی کودک Cerita
  • محصولات درمانی پسوریازیس Cerita
  • محصولات مراقبت از موی Cerita
  • شامپوهای روزانه Cerita

محصولات برند سریتا شامل انواع شامپوهای روزانه و محصولات درمانی پوست و مو است. برند سریتا بیوتی نیز سرم، ماسک و دیگر انواع محصولات مراقبتی پوست و مو را ارائه می‌دهد. در ادامه نگاهی کامل به طیف محصولات آرایشی و بهداشتی که توسط شرکت و برند سریتا به بازار عرضه می‌شود داریم.

پرفروش‌ترین محصولات شرکت سریتا

شرکت سریتا محصولات متنوعی را به بازار ایران عرضه می‌کند. این محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف و برای سنین مختلف عرضه می‌شوند. در ادامه به معرفی چند قلم از پرفروش‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی شرکت سریتا و برندهای زیرمجموعه آن می‌پردازیم.

تقویت مژه سریتا

1. محلول تقویت مژه سریتا

استفاده از انواع کرم‌ها و انواع چسب مژه غیراصل در کنار افزایش سن ممکن است موجب شود که مژه‌های افراد ریزش کند و یا ضعیف و نازک بشود. فولیکول‌های مو با افزایش سن توان کمتری در بازسازی و رشد دارند. به همین دلیل مژه‌ها طی مرور زمان رو به نازکی می‌روند.

محلول تقویت‌کننده مژه سریتا حاوی مقادیر بالایی از پیتیدها و ویتامین‌ها برای تقویت مژه است. این محلول رشد مژه را افزایش می‌دهد و آن‌ها را مستحکم‌تر و ضخیم‌تر می‌کند. همینطور با رطوبت‌رسانی باعث افزایش خاصیت الاستیکی در آن‌ها می‌شود.

 

2. ژل فیکساتور ابرو سریتا

ژل فیکساتور ابرو از برند سریتا از جدیدترین محصولات شرکت سریتا است که در مدتی کوتاه به یکی از پروفروش‌ترین محصولات این برند تبدیل شده است. این ژل دارای ترکیبات مفیدی است که تا ۲۴ ساعت باعث تثبیت حالت ابرو و لیفت شدن آن می‌شود.

شامپو ضد ریزش سریتا

3. شامپو ضد ریزش پرومین سریتا

ریزش موهای سر امروزه یکی از مشکلات بانوان و خصوصا آقایان ایرانی است. شامپو پرومین سریتا حاوی ترکیبات آمینکسیل است که ضد ریزش موی ارثی و ژنتیکی عمل می‌کند. این محصول با رطوبت‌رسانی به موی سر و تقویل فولیکول‌های مو موجب توقف ریزش و افزایش رشد موها می‌شود.

شامپو فاقد سولفات سریتا مدل جوانه گندم

4. شامپو فاقد سولفات سریتا مدل جوانه گندم

از دیگر محصولات پرفروش برند سریتا شامپوی سولفات‌فری جوانه گندم است که برای انواع مو قابل استفاده و فرموله‌شده است. حتی افرادی که موهای رنگ‌شده، دکلره و کراتینه دارند نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند. رطوبت‌رسانی به مو، ترمیم و تقویت آن‌ها و افزایش درخشش موها از مزیت‌های استفاده از این محصول می‌باشد.

تونیک ضد ریزش موی مینوتا سریتا

5. تونیک ضد ریزش موی مینوتا سریتا

تونیک ضد ریزش موی مینوتا سریتا سرشار از ترکیبات پپتید و پلی‌فنول‌ها است که بسیار برای موهای شما مفید واقع می‌شوند. این محصول با استفاده از تکنیک سلول‌های بنیادین به رشد موهای شما کمک کرده و چرخه رشد موی شما را به حالت عادی برمی‌گرداند.

شامپو رنگساژ سیلور سریتا

6. شامپو رنگساژ سیلور سریتا

موهای شما بعد از دکلره یا رنگ شدن می‌توانند دچار زردی بشوند که جلوه زشتی به آن‌ها می‌دهد. شامپو رنگساژ سیلور سریتا حاوی رنگ بنفش است که این روند را خنثی می‌کند تا دیگر نیازی به استفاده از اکسیدان‌های خنثی که به موهای شما آسیب می‌زنند نداشته باشید.

مزایای استفاده از این شامپو عبارتند از:

  • از بین رفتن زردی مو بعد از دکلره یا رنگ
  • سرشار از اسید‌های آمینه
  • نرمی و لطفات مو به‌دلیل وجود آلوئه‌ورا در ترکیبات
  • بازسازی ساقه‌های مو
  • ترمیم ساقه‌های مو

شامپو ضد ریزش مو کافئین سریتا

7. شامپو ضد ریزش مو کافئین سریتا

شامپو ضد ریزش مو کافئینه سریتا با فرمولاسیونی که دارد باعث جلوگیری از ریزش مو در افراد می‌شود. ماده کافئین اثرات تقویت‌کننده‌ای برای مو دارد که موجب مستحکم شدن و رشد موها می‌شود. این ماده را می‌توان محرکی برای ریشه مو دانست.

شامپو کافئین سریتا باعث تنظیم چربی کف سر می‌شود و برای افرادی که پوست سر آن‌ها چرب به‌شمار می‌رود بسیار مفید است. این شامپو همچنین برای افرادی که ریزش مو بر اثر کم‌کاری تیروئید یا ریزش پس‌از زایمان دارند موجب افزایش ضخامت و رشد موها می‌شود.

سرم احیاکننده ابرو سریتا

8. سرم احیاکننده ابرو سریتا

سرم احیاکننده ابرو از برند سریتا مناسب افرادی است که دچار ریزش ابرو شده‌اند و دوست دارند ابروهایشان پرپشت و ضخیم باشد. این سرم  با رطوبت‌رسانی مناسب از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند و تارهای ابروی شما را ضخیم‌تر می‌کند. بهتر است بعد اتمام دوره مصرف این محصول شروع به استفاده از کرم ابرو کنید.

9. کرم ابرو سریتا

کرم ابرو سریتا غنی‌شده از ترکیبات گیاهی و ارگانیک و حاوی مواد تقویتی و گیاهی برای رشد و بهبود ابروها است. این کرم ضخامت ابروها را افزایش می‌دهد و برای همه آقایان و بانوان (حتی ابروهای تتوشده و رنگ‌شده) مناسب است.

10. شامپو ضد شپش سریتا

شپش‌ها حشرات انگلی بسیار کوچکی هستند که از خون کف سر افراد و به خصوص کودکان تغذیه می‌کنند. شرکت سریتا در دسته‌بندی محصولات بهداشتی کودکان شامپو ضد شپش سریتا را ارائه می‌دهد که برای نابودی این حشرات بسیار مفید عمل می‌کند. هرچند که این شامپو در دسته‌بندی محصولات کودکان تولید می‌شود اما برای تمام سنین قابل استفاده است.

مزایای استفاده از شامپو ضد شپش سریتا عبارتند از:

  • بهبود خارش‌های پوستی که شپش‌ها در سر ایجاد می‌کنند
  • جلوگیری از چسبیدن تخم شپش‌ها به ساقه موها
  • پاکسازی کامل موها از شپش
  • مناسب برای تمام آقایان و بانوان در همه سنین
  • مناسب برای انواع موها

معرفی شرکت سریتا

خرید عمده محصولات آرایشی بهداشتی برند سریتا از باغبان

برای معرفی شرکت Cerita کافی است به درصد بالای رضایت مشتریان و داشتن ارتباط نزدیک با آن‌ها اشاره کنیم که باعث شده است شرکت سریتا بتواند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دخد. اگر به‌دنبال محصولات ایرانی باکیفیت و با قیمت مناسب در بازار محصولات مراقبت از پوست و مو در ایران هستید می‌توانید جدیدترین محصولات سریتا را از پخش باغبان با قیمت مناسب سفارش دهید.

سوالات متداول

شرکت سریتا از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟

شرکت سریتا تخت نام رسمی پارس آزمای طب در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد.

آیا شرکت سریتا ایرانی است؟

سریتا یک برند ایرانی است که ثبت جهانی شده و تحت استانداردهای جهانی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول است.

بهترین محصولات شرکت سریتا کدام محصولات هستند؟

از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات سریتا می‌توان به شامپوها و تونیک‌های ضد ریزش پرومین، کافئین و مینوتا اشاره کرد. همینطور شامپوهای ضد شپش و ضد زردی مو، محلول تقویت‌کننده مژه، سرم و کرم ابرو نیز از محصولات پرفروش این شرکت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


− 4 = چهار