پخش عمده محصولات لافارر

پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr با قیمت رقابتی

لافارر یکی از برندهای محبوب در حوزه ساخت و عرضه انواع محصولات بهداشتی و آرایشی است. فعالیت این برند در سال 1383 آغاز شد و توانست از همان ابتدا به لطف محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب، به یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شود. در حال حاضر بسیاری از مجموعه‌ها به دنبال خرید محصولات این برند و توزیع آن‌ها هستند که ما در مجموعه باغبان، به عنوان برترین مرکز پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr، امکان از این محصولات را برای شما فراهم کرده‌ایم. در این مطلب از باغبان، به صورت کامل این برند و محصولات آن را معرفی کرده‌ایم.

پخش عمده محصولات لافارر

خرید محصولات لافارر Lafarrerr به‌صورت عمده از مجموعه باغبان

لافارر یکی از برندهای برتر ایرانی در حوزه ساخت انواع محصولات آرایشی است. ما در ” مجموعه باغبان ” یعنی بزرگ‌ترین مرکز پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr، امکان خرید محصولات این برند را به صورت عمده و با قیمت رقابتی فراهم کرده‌ایم. همه محصولات ارائه شده در مجموعه ما اصلی و دارای ضمانت از این بابت هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه و ثبت سفارش، کافی است از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پخش عمده محصولات لافارر

محصولات لافارر Lafarrerr برای کدام شرکت است؟

لافارر، برندی است که برخلاف نام فرانسوی آن، محصول ایران است. محصولات لافارر در لابراتوارهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید می‌شوند و مربوط به این مجموعه هستند. در این لابراتوارها همواره از دستگاه‌ها و تجهیزاتی با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می‌شود که می‌توانند محصولات آرایشی را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه کنند.

فعالیت مجموعه لافارر مربوط به سال 1383 شمسی می‌شود و در حال حاضر، تقریبا 20 سال است که این برند فعالیت موثر در حوزه محصولات اریاشی دارد. این برند توسط دکتر کامکار تاسیس شد که بیش از نیم قرن سابقه درخشان در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد.

برند لافارر از همان دوران آغاز فعالیت خود، تمرکزش را روی تولید محصولات باکیفیت اما با قیمت مناسب و رقابتی گذاشته بود. همین موضوع باعث شده بود تا این برند بتواند به درجه بین‌المللی برسد و نه‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا مشتری پیدا کند.

پخش عمده محصولات لافارر

محصولات لافارر Lafarrerr در کدام کشور تولید می‌شوند؟

یکی از سوالاتی که درباره محصولات برند لافارر مطرح می‌شوند این است که محصولات این برند برای چه کشوری هستند؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که محصولات این برند کاملا ایرانی اما در سطح جهانی هستند. در حال حاضر، لافارر نه‌تنها در داخل کشور و بلکه در خارج از کشور نیز فعالیت دارد و محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند.

پخش عمده محصولات لافارر

ویژگی‌های محصولات لافارر Lafarrerr

محصولات لافارر دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که این موضوع باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است. از جمله دلایل محبوبیت لافارر می‌توان به برخورداری از برخی عناصر از جمله روغن درخت چای، ویتامین سی، عصاره بید سفید، آلانتوئین، عصاره شیرین بیان، عصاره بابون، گلیسیرین، هیالورونیک اسید و عدم تست حیوانی محصولات اشاره کرد. در ادامه با برخی از این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم. همچنین شما می‌توانید از مجموعه باغبان یعنی مرکز پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr، انواع محصولات این برند را با قیمت رقابتی تهیه کنید.

تست حیوانی محصولات لافارر

1.تست‌های حیوانی

هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است که لافارر برای محصولات خود از تست‌های حیوانی استفاده می‌کند یا خیر. اما خبرهای غیررسمی وجود دارند که عدم استفاده از حیوانات را برای آزمایشات آرایشی تایید می‌کنند.

2. استفاده از روغن چای در برخی از محصولات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات لافارر، استفاده از روغن درخت چای در برخی از آن‌ها است. از جمله از ویژگی‌های این روغن می‌توان به خاصیت صد باکتریایی و ضدمیکروبی، ضدالتهابی، ضد انگلی، ضدعفونی، رفع آکنه، کاهش قرمزی، بهبود و رفع لک‌های پوستی، آب‌رسانی و درخشندگی پوست اشاره کرد.

3. وجود ویتامین سی

برخی از محصولات برند لافارر دارای ترکیب ویتامین سی هستند. در رابطه با این ویتامین، باید بگوییم که جهت داشتن پوست و مویی شاداب، باید این ویتامین به میزان لازم در سطح پوست شما وجود داشته باشد. برای تامین این ویتامین محلول در آب، لافارر برای برخی محصولات خود ترکیب ویتامین سی را نیز قرار داده است تا با استفاده از آن‌ها، پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

4. عصاره بید سفید؛ مورد استفاده در برخی از محصولات لافارر

عصاره بید سفید یکی از عصاره‌های با خواص بسیار بالا است که می‌تواند به موهای شما به رشد بیشتر کمک کند و تا حد زیادی باعث درمان شوره سر شود. همچنین این عصاره به عنوان یک مسکن قوی عمل می‌کند و در صورت استفاده، آرامش بی‌نظیری را در شما ایجاد می‌کند.

محصولات لافارر

انواع محصولات لافارر Lafarrerr

در حال حاضر، برند لافارر انواع محصولات مربوط آرایشی و بهداشتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. ما در مجموعه باغبان، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr، انواع این محصولات را برای خرید عمده در اختیار داریم و می‌توانید همین حالا آن‌ها را از مجموعه ما تهیه کنید.

در ادامه لیستی از برخی محصولات لافارر وجود دارد:

  • انواع کرم آب‌رسان
  • انواع کرم مرطوب کننده
  • انواع تونر صورت
  • شامپوی مو
  • انواع میسلارواتر دو فاز و تک فاز
  • انواع کرم نرم‌کننده پوست
  • تغذیه‌کننده و ترمیم‌کننده پوستی
  • کرم‌های ضد آفتاب در مدل‌های مختلف
  • انواع پدهای ضد جوش و آکنه
  • انواع شامپو صورت
  • ژل بهداشتی
  • انواع اسکراب و لایه‌بردار پوست
  • کرم دو چشم
  • انواع محصولات ضدالتهاب و ضد آلرژی
  • کرم‌های دور چشم
  • انواع سرم ویتامین C

محصولات لافارر

پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr در ایران توسط باغبان

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا مجموعه باغبان به بزرگ‌ترین مرکز پخش عمده محصولات لافارر Lafarrerr تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید از مجموعه ما، کافی است همین حالا سری به بخش محصولات بزنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ادامه دلایل انتخاب باغبان را برای خرید محصولات لافارر توضیح داده‌ایم:

  • تنوع بالای محصولات
  • ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی
  • در نظر گرفتن قیمت رقابتی برای خرید عمده
  • ارسال مرسوله‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


7 − دو =